Gisteren sprak ik een medewerker van een grote recruitmentorganisatie. Het kantoor is weer deels geopend en ze verwachte een sollicitatie […]
Gisteren sprak ik een medewerker van een grote recruitmentorganisatie. Het kantoor is weer deels geopend en ze verwachte een sollicitatie […]
Om de invloed van verschillende contactpunten in een klantreis te bepalen, is het data-driven attributiemodel binnen Google Analytics een interessante […]
In de standaard rapporten van Google Analytics zie je dat sommige combinaties van dimensies en metrics niet worden gemaakt. En als je het toch probeert, wil het ook niet lukken. Daar is een reden voor! Namelijk: scopes. Dit artikel legt uit welke types er zijn en hoe ze werken.
Pharetra diam sit amet nisl suscipit adipiscing. Vel quam elementum pulvinar etiam non quam lacus. Suspendisse faucibus mauris nunc.
Turpis massa sed elementum tempus egestas sed sed. Tristique senectus et netus et. Nibh mauris cursus mattis molestie a iaculis at.
Varius quam quisque id diam vel quam elementum pulvinar. Consectetur adipiscing elit ut aliquam purus sit amet luctus venenatis.
Dictum sit amet justo donec enim. Viverra adipiscing at in tellus integer. Adipiscing vitae proin sagittis nisl rhoncus mattis rhoncus.
Ornare aenean euismod elementum nisi. Quis commodo odio aenean sed. Urna condimentum mattis pellentesque id at volutpat diam ut.
De webshop is voor onbepaalde tijd offline. Stuur me een berichtje via Instagram (@berry.awesome) als je toch graag iets wil :-) Sluiten