Why create average when you can create awesome?

Er is meer te behalen met je bedrijf, daar geloof ik in. Ik help je daarbij. Door goede ideeën nog beter te maken; van (online) data te leren en ermee te experimenteren; door je visie helder te maken en door te voeren in je bedrijf; en alles wat daar tussen ligt. Ga jij voor average of voor awesome?
Let's get awesome
berberbijlsma

Hi awesome!

Ik ben Berber, maar ze noemen me ook wel Berry Awesome. De ironie is dat ik vroeger niet geloofde dat ik awesome was, omdat ik niet wist hoe ik het beste uit mezelf kon halen. Ik ben creatief én analytisch; en in plaats van specialist ben ik een generalist. Mijn doel is dan ook om de kern te vinden van wat je te bieden hebt en daar een passend aanbod op te bouwen die aansluit op behoeftes van je klanten. Want ik gun het jou om je volledige potentieel en die van je bedrijf te benutten. Om te doen waar je echt goed in bent en waar je voor staat. Dát is voor mij awesome.

Ben jij een online minded ondernemer die diensten aanbiedt en weet dat dat nog beter kan?

En weet je door alle mogelijkheden niet waar te beginnen of verder te gaan?

Wat is awesome?

Persoonlijk

Een bedrijf met een eigen karakter. Waarin je weet waar je voor staat en waar je waarde toevoegt. Hoe je klanten en werknemers aan je bindt.

Onderscheidend

Een bedrijf welke niet een in een dozijn is. Met een aanbod en uitingen waar je je mee onderscheid.

Inzichtelijk

Een bedrijf waarvan je weet wat er gebeurt. Waarin je leert van je klanten en de prestaties van alles wat je doet.

Meer lezen?

Videosolliciteren kun je leren. Maar hoe?

Gisteren sprak ik een medewerker van een grote recruitmentorganisatie. Het kantoor is weer deels geopend en ze verwachte een sollicitatie […]

Het data-driven attributiemodel: een voorbeeld

Om de invloed van verschillende contactpunten in een klantreis te bepalen, is het data-driven attributiemodel binnen Google Analytics een interessante […]

Scopes hanteren met Google Analytics: analyses maken die kloppen

In de standaard rapporten van Google Analytics zie je dat sommige combinaties van dimensies en metrics niet worden gemaakt. En als je het toch probeert, wil het ook niet lukken. Daar is een reden voor! Namelijk: scopes. Dit artikel legt uit welke types er zijn en hoe ze werken.