Customer Journey Workshop

~ De ideale en de huidige klantreis in kaart ~

Je kent het..

Je bent al een tijdje je business aan het runnen: je bedrijfsidee is gevalideerd. Je vraagt je af waar voor jou groei mogelijk is, zonder dat je direct iets aanpast in je aanbod. Waar zijn verbeteringen mogelijk in de stappen die je klanten nemen? Waar haken ze af en waar heb je iets anders nodig om ze te overtuigen?

Berry Awesome

Je wilt graag:

  • Weten hoe jouw bedrijf verder kan groeien
  • Weten wat in jouw bedrijf de meeste aandacht nodig heeft
  • Weten wat de drijfveren en no-go’s zijn van je klanten
  • Weten hoe je online in kan zetten voor het verbeteren van je merk

Kortom: je wilt helderheid over hoe jouw bedrijf verder kan groeien door je bestaande opzet te verbeteren

Dan is de Customer Journey Workshop iets voor jou ✨

In plaats van dat jij of je personeel aan de slag gaat, kan ik je helpen. Als expert op het gebied van human centered design kijk ik samen met jou (en jouw team) naar hoe je klant in aanraking komt met jou. Ik maak concreet welke interacties er nu zijn en welke je wil creëren. Daarnaast onderzoeken we welke interacties de meeste aandacht vergen zodat jij jouw doelen kan bereiken. Dit levert een blauwdruk op van de ideale klantreis en een lijst met prioriteiten.

De customer journey, er wordt veel over gesproken, maar vaak vergeten we hem daadwerkelijk inzichtelijk te maken. Waardoor het vaag blijft wat je doet en waar verbeteringen gemaakt kunnen worden. Zonde! Want interacteren met jouw bedrijf moet een feestje zijn, toch?

Wil je de reis van jouw klanten concretiseren samen met een expert? Ik help je graag bij het vormgeven hiervan door de ogen van jouw klant.

Investering?

€888 excl. BTW
Ik wil die workshop

Dit is onderdeel van de Customer Journey Workshop

De inhoud van de Customer Journey Workshop: 

  • Ideale klantreis in kaart middels een workshop van een dagdeel (online of offline in overleg)
  • Een analyse van huidige klantreis versus ideale klantreis
  • Een prioriteitenlijst met acties op basis van waar de grootste winst te behalen is

De Customer Journey welke gemaakt wordt in de workshop wordt naderhand opgeleverd in een document, zodat je deze altijd erbij kan pakken.

Berry Awesome - Geel

Zo pakken we het aan:

  • 1
    Intake

    Na het invullen van het intakeformulier hebben we een intakegesprek waarbij we ingaan op jouw situatie. Ook checken we of er van beide kanten een match is.

  • 2
    Workshop

    In een dagdeel gaan we met jou (en jouw team) de workshop doen voor het in kaart brengen van de ideale klantreis.

  • 3
    Analyse

    Achteraf kijk ik naar waar de grootste verschillen zitten tussen de ideale klantreis en de huidige klantreis, onder andere door het gebruik van data.

  • 4
    Oplevering

    Ik presenteer de bevindingen en geef concrete tips over het verbeteren van de klantreis. Hierna heb je scherp hoe jouw bedrijf kan groeien en wat daarbij als eerste aandacht nodig heeft. Awesome!

Vragen met antwoorden

Ik heb geen website en/of geen online data, is dit dan ook voor mij?

Ik ben gespecialiseerd in het verbeteren van online klantreizen. Heb je wel de intentie om een website te starten en/of online data te gaan verzamelen, laten we dan even bellen over wat er nu al mogelijk is. Stuur me een berichtje.

Hoe lang duurt het hele proces?

Afhankelijk van onze afspraken duurt het ongeveer een maand.

Is het delen van mijn data noodzakelijk?

Noodzakelijk, nee. Maar het geeft mij een goed beeld van wat je klanten doen. Denk bijvoorbeeld aan Google Analytics: ik zie hoe klanten online met jouw merk interacteren en ook waar de grootste afhaak plaats vindt.

Wie ben ik?

Wil je eerst nog meer over mij lezen?

Lees 'Over Berry'

Heb je een vraag die hier niet tussen staat? Stuur me dan zeker een bericht.

Stuur bericht

Klaar om helderheid te krijgen over hoe je je bedrijf kan laten groeien? Let's go!

De ideale klantreis in kaart brengen en wat je daarvoor te doen hebt