Optimaliseren kun je leren - Leertraject

Voor marketeers, marketing managers & ondernemers in het mkb die betere resultaten willen behalen
Berry Awesome

Is marketing een groot onderdeel van jouw dagelijkse werkzaamheden? Dan zul je jezelf ook de vraag stellen: hoe kan het beter? Je herkent een of meerdere situaties hieronder:

  • Je snapt het principe van je klant centraal stellen, maar je vraagt je af hoe je dat nou goed doet.
  • Van Google Analytics snap je de basis, maar hoe je er meer inzichten uit kan halen: geen idee.
  • Meer weten door meer te meten? Logische vraag, maar hoe meet je dat dan? Je bent geen nerd en techniek is nou niet meteen jouw sterktste punt.
  • Rapportages en dashboards: je weet dat het belangrijk is.. Maar je vraagt je af hoe je die goed maakt zonder dat het veel moeite kost.
  • Je zou best wel eens een goed plan willen maken voor meer budget. Alleen weet je niet hoe je argumentatie vindt om dat plan te maken.
  • Aanpassingen doe je meestal omdat het je zelf een goed idee lijkt of omdat iemand anders het voorstelt. Maar je weet eigenlijk niet of dat ook echt een goed idee is en/of hoe je erachter kan komen wat het effect is van de aanpassing.

Stel je voor hoe AWESOME het is als..

Jij de argumenten hebt om belangrijke keuzes te maken en anderen te overtuigen. Continu verbeteringen doorvoert en daar ook het effect van terug kan zien. Methodes hebt die je helpen bij de maandelijkse vooruitgang, zodat jij nog sneller en beter je doelen bereikt. Waarbij je zoveel leert dat je voortaan minimaal €500 meer salaris vraagt (marketeers) of je prijzen verhoogt (ondernemers).

En je dit ook nog eens leert van een expert, waarbij je ook vragen kan stellen over jouw specifieke situatie en hulp kan vragen als je er niet uit komt.

Klinkt awesome, toch?

Oftewel: jij weet voortaan hoe jij resultaten optimaliseert als een expert

Waarom ik jou hierbij als beste kan helpen?

Ik werk alweer jaren voor grote organisaties als Pearle, Randstad, Heineken Experience en Achmea. Als data analist en customer journey specialist combineer ik kwalitatieve en kwantitatieve data. Waarbij ik de raadgever ben van hele marketingafdelingen, maar voornamelijk de rechterhand ben van marketing managers en marketeers. Om ze focus en richting te geven, bij te sturen, ze te begeleiden en de argumenten te geven voor belangrijke beslissingen.

Ik heb een bachelor (Industrieel Ontwerpen) en master (Strategic Product Design) waarbij het startpunt altijd de klant is geweest. Ik combineer dan ook mijn kennis vanuit marketing en design om de ervaring van de klant te optimaliseren. Ik geloof er namelijk in dat je betere resultaten behaalt als je de klantervaring verbetert: hij blij, wij blij 🙂

Dit is wat je kan verwachten van het leertraject

  • Het traject duurt 3 maanden
  • Elke twee weken vindt er online een interactieve sessie plaats (wordt ook opgenomen)
  • Elke twee weken focussen we op een onderdeel, waaronder:
    • Doelgroep & positionering
    • KPI’s, targets en forecasting
    • Data analyseren
    • Experimenteren
    • Meten
    • Customer journey optimalisatie
  • Slack-community voor communicatie en het stellen van tussentijdse vragen
  • Maximaal 8 deelnemers – jouw buddy’s in deze ‘klas’
  • Templates, worksheets, opdrachten en tips & tricks worden met je gedeeld
  • De investering deze eerste keer is €1.600 excl. BTW / € 1.936 incl. BTW (meerdere betalingsmogelijkheden mogelijk)
Boek een intake
Berry Awesome - Geel

Dit zeggen anderen over mij:

Vragen met antwoorden

We hebben nog geen Google Analytics data, is dit dan ook iets voor mijn bedrijf?

Nee. Dan kom ik niet uit de verf. Dan heb je nog werk aan de winkel. Kom over een tijdje bij mij terug.

Ik ben niet een all-round marketeer, is dit dan iets voor mij?

Yes. Ik leer jou wat er nodig is om je werk beter te kunnen doen. Als dat voor jou content is, ga ik daar her en der ook op in met concrete voorbeelden. Dus of je nou marketeer bent op het gebied van content, social media, paid search, e-mail, display, influencer of nog een andere vorm bent.. Dit is voor jou.

Kan ik dit zien als een opleiding?

Ik heb niet de creditatie als officiële opleiding. Maar een officiële optimalisatie-opleiding op dit niveau, is die er? Nope.. Je kan het dus ook zien als cursus; en je krijgt achteraf een certificaat als je voldoende voortgang hebt geboekt.

Wie ben ik?

Wil je eerst nog meer over mij lezen?

Lees 'Over Berry'

Heb je een vraag die hier niet tussen staat? Stuur me dan zeker een bericht.

Stuur bericht

Klaar om te leren hoe je optimaliseert als een expert? Let's go!

Boek een intake